Herbatka

Tajemne mikstury i przypalone garnki

Moderator: Leninka

kontrafalda
Nieposkromiony wrzaskun
Nieposkromiony wrzaskun

Herbatka

Postprzez kontrafalda » 4 kwietnia 2005, o 12:02

W związku z nadejściem wiosny i wypędzeniem z Zojki diabła postanowiłam zacząć ją usamodzielniać. Na razie pozwolę jej jeszcze z nami mieszkać, a i od kasy nie odetnę od razu :P : chciałabym zacząć od niekapka. Sprzęt już zakupiłam, zaraz mam go zamiar wygotować, ale co dalej? Na pierwszy ogień miałaby pójść herbatka, ale - strasznie mi wstyd - nie wiem, na jakiej wodzie ją ugotować :oops: Poradźcie, doświadczone mamy - czego używacie? Czy wodę mineralną, na której jest napisane "może być podawana niemowlętom" trzeba gotować, czy wystarczy podgrzać??? Jejku, jestem kompletnie zielona w tym temacie :roll:

Milla
Nieposkromiony wrzaskun
Nieposkromiony wrzaskun

Postprzez Milla » 4 kwietnia 2005, o 12:13

Ja robię na mineralnej i dodaję troszkę ciepłej przegotowanej... Nic jej nie jest :( a herbatka jest błyskawicznie podana :-D
ObrazekObrazek

karolla
Obsesyjna gaduła
Obsesyjna gaduła

Postprzez karolla » 4 kwietnia 2005, o 12:26

ja herbatkę podaję Laurce praczktycznie od urodzenia,koperkową.
podaje ją na zwyklej wodzie przegotowanej.Mamy dzbanek i tak wlewamy wody, jak chce jej się pić to wlewam do butli ,do mikrofali :x ,wiem wiem nie wolno,ale jeszcze żyje i jakoś funkcjonuje :wink: a następnie dodaję herbatkę.Mamy rumiankową Hippa, jabłko -melisa BoboVity (od 5 miesiąca),herbatkę na przeziębienia(tak się nazywa)Kruger Impress (od 2 mies.) i herbatkę z owoców leśnych i ziół Hippa (po 5 mies.) no i oczywiście koperkową.Z niekapka już powolutku uczymy się pić ,ale nie wiem jak dawać :? ,może ktoś wie,mam Aventu i nie wiem czy ten dzióbek ma być na górze ,czy na dole :shock: ?Może ktoś mnie :-) zrozumiał i zna odpowiedź :D .Podaje jej herbatkę dwa razy dziennie.Po porannym przebudzeniu i przed wieczorną kaszką(ok 1 godz. wcześniej) :)
ObrazekObrazek Obrazek

kontrafalda