Łagodzenie choroby lokomocyjnej...

Nasze brzdące od A do Zet

Moderatorzy: Milla, Diabolique

Kratka
Obsesyjna gaduła
Obsesyjna gaduła

Łagodzenie choroby lokomocyjnej...

Postprzez Kratka » 12 kwietnia 2006, o 21:57

Kompletnie się na tym nie znam, a Agusia cierpi na tę dolegliwość. Lekarka potwiedziła - że w tym wieku maluch może mieć chorobę lokomocyjną. Jakoś wtedy nie wpadłam na pomysł aby się zapytać jak zapobiegać atakom wymiotów w samochodzie. Do niektórych rzeczy już sama doszłam - wsiadamy do samochodu i gdziekolwiek wyjeżdżamy najwcześniej godzinę po posiłku lekkim, półtorej po obiedzie. Wożę ze sobą tzw. "zestaw antyrzygowy" - czyli ręczniki papierowe, bawełniane ściereczki, pieluchy, 2 całkowite zmiany odzieży wierzchniej, zastanawiam się nad wielką reklamówką do łapania blusa...
Może na forum jest ktoś kto ma jakieś doświadczenie w tej kwestii? U mnie w rodzinie nigdy nie było choroby lokomocyjnej i jestem w tej kwestii zielona !!! Czy są jakieś leki, środki farmakologiczne, syropki dla dzieci, coś co ułatwi nam życie? :-(
Obrazek

margoma
Donośnie
Donośnie

Postprzez margoma » 13 kwietnia 2006, o 10:14

Kratka, my tez mamy ten problem :o wlasnie niemaz pojechal do lekarza ze strarsza na szczepienie i mial sie o to zapytac, napisze jak wroci
pozdrawiam cieplutko
Małgosia_Tosia,Marcelka i Zuzka
Obrazek
Obrazek

margoma
Donośnie
Donośnie

Postprzez margoma » 13 kwietnia 2006, o 10:17

wlasnie wrocili i .....lekarka powiedziala ze nie wie :o i ze w aptece beda wiedzieli , cos na bazie imbiru, brak mi slow....... :(
pozdrawiam cieplutko
Obrazek
Obrazek

Catalina
Obsesyjna gaduła
Obsesyjna gaduła

Postprzez Catalina » 13 kwietnia 2006, o 10:23

moja siostra zaleca w takich wypadakach podawanie w trakcie jazdy odgazowaną colę po łyczku - na jej dziecko yo działało - na Pawła też :-) to jedyny wypadek kiedy ten Mały łobuz pił colę.
ObrazekObrazek
ObrazekObrazek

JaMaska
Obsesyjna gaduła
Obsesyjna gaduła

Postprzez JaMaska » 13 kwietnia 2006, o 10:27